سنندج - مدیر شهرداری منطقه دو سنندج از توقیف یک دستگاه بونکر در حین بتن ریزی در بنای غیرمجاز واقع در بلوار ابن سینا خبر داد و گفت: بونکر متخلف با حکم مراجع قضائی به پارکینگ منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، عرفان فتحی اظهار داشت: ساخت و سازهای غیر اصولی علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل فقدان استحکام بنا مشکلاتی از جمله به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد.

وی افزود: نیروهای اجراییات به منظور جلوگیری از تخلفات ساختمانی با هدف مقابله با این ساخت و سازها به صورت مستمر در سطح منطقه گشت زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج ادامه داد: روز گذشته نیروهای اجراییات در حین گشت زنی متوجه یک دستگاه بونکر در حال بتن ریزی بنای غیرمجاز در بلوار ابن سینا واقع در جاده پلیس راه سنندج - همدان شدند که به موقع با آن برخورد شد.

فتحی از توقیف این دستگاه بونکر خبر داد و یادآور شد: با همکاری نیروی انتظامی بونکر به پارکینگ منتقل شد.

وی بیان کرد: همچنین در راستای دریافت حقوقات شهرداری از طرح‌های تفکیکی و اراضی، در محدوده فرجه اسناد پنج قطعه زمین مسکونی، تجاری و فضای سبز به متراژ ۷۰۰ متر مربع به نام شهرداری منطقه دو انتقال یافت.