فردیس - شهردار فردیس از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه سرای محله بوستان فردیس خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم این پروژه تا پایان امسال افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خسرو زاده صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی سرای محله پارک بوستان فردیس، افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان را یکی از مهمترین مؤلفه‌های شهری توسعه یافته اعلام کرد و افزود: پروژه‌های عمرانی و خدماتی هنگامی مؤثر و موفق خواهند بود که در آنها از نظرات شهروندان استفاده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی سه سرای محله در نقاط مختلفی از شهر همچون محله پیک، شهرک راه آهن و پارک بوستان فردیس در حال انجام است، گفت: در صدد هستیم این پروژه‌ها را هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

شهردار فردیس پیشرفت فیزیکی سرای محله پارک بوستان فردیس را حدوداً ۷۰ درصد اعلام کرد و گفت: در نظر داریم این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

خسرو زاده با بیان اینکه برای احداث پروژه سرای محله پارک بوستان فردیس اعتباری حدوداً ۷۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است، گفت: مساحت این پروژه ۶۰۰ متر در دو طبقه است.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد تا پایان سال جاری نسبت به تکمیل و بهره برداری از ۱۸ پروژه عمرانی و خدمات شهری در فردیس اقدام کند، گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها شاهد افزایش سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز در فردیس خواهیم بود.