میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه معدن یکی از مهمترین ظرفیت‌های اشتغال در این دو شهرستان است، گفت: معادن منطقه برای سرمایه‌گذاری معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خانی ظهر پنج شنبه در جمع مردم شهرستان میامی پس از افتتاح دفتر خود و در سخنرانی به میزبانی تالار معلم این شهر با اشاره به اولویت‌های مرتبط با شرق استان سمنان، بیان کرد: اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری دو اولویت اساسی برای توسعه شهرستان‌های شاهرود و میامی هستند.

وی با بیان اینکه معادن شاهرود و میامی برای سرمایه‌گذاری معرفی می‌شوند، بیان کرد: این منطقه دارای معادن سرشار و فراوانی است که همگی ظرفیت‌هایی خوب برای توسعه اقتصادی و اشتغال محسوب می‌شوند.

عضو مجلس یازدهم با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوان منطقه در بخش‌های مختلف به ما کمک می‌کند تا در زمینه اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید ظرفیت‌ها به خارج از شهرستان و استان شناسانده شود.

خانی معرفی معادن غنی و بناهای تاریخی شهرستان‌های شاهرود و میامی را راهی برای جذب سرمایه دانست و تصریح کرد: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و… می‌خواهیم تا در زمینه انجام وظایف خود برای توسعه شهرستان‌های شاهرود و میامی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی خواستار شناسایی و دسته‌بندی اولویت‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی در زمینه‌های مختلف شد و گفت: همفکری و همراهی مردم و دستگاه‌های اجرایی برای این منظور به کار گرفته می‌شود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس همچنین به ضرورت استفاده درست و مناسب از ذخایر به خصوص ذخایر آبی اشاره کرد و گفت: آب یکی از ارکان مهم توسعه و سرمایه‌گذاری است و لذا باید داشته‌هایمان را به خوبی نگهداری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خانی امروز دفتر خود در میامی را افتتاح کرد.