تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵

یزد ـ استاندار یزد خواستار پرداخت کامل حقوق معدنی استان از سوی معادن ‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، عصر امروز در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که به منظور ارائه مجموعه برنامه‌های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای جهش تولید، تأمین گندم استان و جلوگیری از قاچاق آن و بررسی راهکارهای تأمین منابع مالی پروژه‌های انتقال برق، در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، گفت: پروژه گندله سازی سه‌چاهون بافق از بزرگ‌ترین پروژه‌های اقتصادی استان است.

استاندار یزد ادامه داد: تا امروز چندین وقفه در اجرای این پروژه به وجود آمده است و لازم است این پروژه در شهریور ماه و تا قبل از هفته دولت آماده بهره برداری شود.

طالبی با اشاره به پیگیری‌های ملی به منظور تأمین خوراک واحدهای صنعتی و معدنی استان، اظهار امیدواری کرد: نتایج مثبتی را در این رابطه، شاهد باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت پرداخت کامل حقوق معدنی استان از سوی معادن، افزود: از شفافیت در رویکرد مثبت واحدهای بزرگ معدنی برای پرداخت کامل حقوق دولتی حمایت می‌کنیم و آمادگی کامل داریم در این زمینه هر گونه همکاری را داشته باشیم.

استاندار یزد با تاکید بر تأمین گندم استان و جلوگیری از قاچاق آن اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان با مکانیزم‌های تشویقی خود، اقدامات لازم برای خرید تضمینی گندم را انجام دهد.