معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ویژه‌برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)در دهه کرامت را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس سلیمی، معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ایام دهه کرامت گفت: مرکز آموزش قرآن ضمن برگزاری محفل انس با قرآن کریم، مسابقات فرهنگی را با موضوع دهه کرامت در این ایام برگزار می کند.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تصریح کرد: در تمامی شبکه های‌مجازی این مرکز محتواهایی مرتبط با دهه کرامت بارگذاری می‌شود؛ ضمن اینکه همه برنامه‌های مصوب شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت تبلیغ و اطلاع رسانی می شود.

سلیمی افزود: اداره کل فرهنگی و آموزشی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) نیز همزمان با ایام دهه کرامت اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی با عنوان «سایه‌های کرامت» در شبکه‌های اجتماعی از اول تا ۱۵ ذی القعده می کند و همچنین مسابقه دلنوشته برای حضرت حمزه بن موسی الکاظم(ع) از طریق شبکه های اجتماعی در همین ایام اجرا میشود.

وی ادامه داد: از جمله دیگر فعالیت‌ها می‌توان به ارائه احادیث منتخب و منبر تصویری اشاره داشت که در پنج شبکه برپا می شود؛ از سوی دیگر اداره کل ارتباطات، تبلیغات و روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به دلیل محدویت برای برگزاری برنامه های حضوری، تلاش می کند تا با در اختیار گرفتن آنتن پخش زنده توسط شبکه های صدا و سیما نسبت به برنامه ریزی برنامه های مناسبتی در ایام دهه کرامت اقدام کند.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پایان اظهار کرد: دیدار با خانواده های شهدا توسط خادمین آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، اطلاع‌رسانی و ارسال پیام‌های مناسب در قالب متن، تصویر و صوت، برگزاری مسابقات فرهنگی مجازی از دیگر برنامه هایی است که ویژه این ایام در نظر گرفته شده است.