اردستان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان گفت: سربازان گمنام اطلاعات و نیروی انتظامی اردستان موفق شدند با دستگیری یک باند مواد مخدر ۷۳۶ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فرحبخش ظهر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی به منظور برگزاری مراسم شهدای هفتم تیر در فرمانداری اردستان اظهار داشت: مراسم سی و نهمین سالگرد شهادت شهید بهشتی و اولین نماینده شهید شهرستان اردستان حجت الاسلام سید نوراله طباطبایی نژاد و دو نفر از همشهریان اردستانی به نام‌های حسن بخشایش و محمود تفویضی برگزار می‌شود.

وی افزود: در آستانه هفته قو قضائیه، سربازان گمنام اداره اطلاعات و نیروی انتظامی شهرستان اردستان با هماهنگی اداره کل اطلاعات استان اصفهان موفق شدند یک باند مواد مخدر را در اردستان دستگیر و مقدار ۷۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند که ارزش مواد کشف شده بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال است.

مراسم شهدای هفتم تیر در اردستان برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اردستان در زمان کوتاه‌تر و با شرایط خاص و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع اردستان در تاریخ ششم تیرماه برگزار می‌شود که دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته و وظیفه‌ای را که بر عهده آنان گذاشته شده را انجام دهند.

وی ابراز داشت: سخنران این مراسم با توجه به پیگیری که انجام شده توسط محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام خواهد شد.

مسئولان باید مواظبت کنند که دشمن نفاق خود را اجرایی نکند

حجت الاسلام سید جواد حیدری در ادامه جلسه اظهار داشت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان قصد استحاله نظام جمهوری اسلامی را دارد که مسئولان باید نفاق را گوشزد کنند و مواظبت کنند که دشمنان نفاق خود را قوی‌تر از سال ۱۳۶۰ اجرا خواهند کرد.

وی افزود: با تاسی به راه شهید بهشتی و یارانش می‌توانیم در عرصه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی موفق باشیم و هر راهی به غیر از این به سرانجام نخواهد رسید.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: برنامه‌های مراسم هفتم تیر اردستان امسال باید قطعاً کوتاه باشد و از پخش و اجرای برنامه‌های جانبی دوری شود تا شاهد مبتلا شدن مردم به بیماری کرونا نباشیم.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: دفتر تبلیغات اسلامی هم خاطرات و زندگینامه شهید بهشتی را که مورد غفلت قرار گرفته و هنوز تبیین نشده را در فضای مجازی پخش خواهد کرد تا جوانان هر چه بیشتر با این شخصیت اسلامی بیشتر آشنا شوند.