اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک تن و ۲۵۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مفخمی‌شهرستانی روز شنبه در جمع خبرنگاران در اراک اظهار کرد: در عملیات‌های پلیس استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون، پنج باند قاچاق مواد مخدر متلاشی و ۲ هزار و ۱۹۱ نفر معتاد و خرده‌فروش دستگیر شدند.

وی با اشاره به طرح عملیاتی ویژه پلیس استان در برخورد با فروشندگان مواد مخدر طی هفته اخیر، بیان کرد: یک‌صد کیلوگرم از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر در طرح عملیاتی ویژه پلیس استان در قالب طرح نصرت و در پاک‌سازی نقاط آلوده بوده است.

مفخمی‌شهرستانی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح عملیاتی ویژه پلیس استان مرکزی در قالب طرح نصرت و پاک‌سازی نقاط آلوده، ۷۲ نفر دستگیر و ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر با ۳۰ کیلوگرم هروئین قبل از توزیع در شهرستان اراک، کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک از ۴ نفر جابجا کننده مواد مخدر در شهرستان دلیجان و دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر با ۸۰۰ بسته کوچک مواد مخدر آماده فروش در یکی از محله‌های شهر اراک را از جمله عملیات‌های یک هفته اخیر پلیس استان مرکزی برشمرد.

مفخمی‌شهرستانی افزود: تلفن ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هر گونه گزارش‌های مردمی در این خصوص است و به‌طور قطع روند پاک‌سازی در استان مرکزی به‌منظور افزایش ضریب امنیت مردم تداوم پیدا خواهد کرد.