خرم‌آباد- نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم احداث سریع پل «کاکارضا» شهرستان سلسله تاکید کرد و گفت: مشکل ۳۶۰ کیلومتر راه خاکی و شوسه «دلفان» حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی ابراهیمی امروز پنجشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با حضور وزیر راه و شهرسازی در سخنانی با بیان اینکه دلفان از محروم ترین شهرهای کشور است، اظهار داشت: در این شهرستان ۳۶۰ کیلومتر راه خاکی و شوسه وجود دارد.

وی با انتقاد از عدم بازدید وزیر راه و شهرسازی از این شهرستان، عنوان کرد: باید عدالت رعایت می شد و از کل شهرستان ها بازدید به عمل می آمد چرا که دلفان محروم ترین شهرستان در مسیر کریدور جنوب و شمال غرب است و باید از نزدیک از آن بازدید صورت می گرفت.

نماینده مردم سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره پل کاکا رضا و وقوع تصادفات بیشمار در این منطقه، گفت: ضرورت دارد این پل احداث و تکمیل شود و این در حالیست با وقوع تصادفات در این منطقه کسی صدای مردم را نمی شنود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه بر اساس آمار و شاخص ها محروم تر از دلفان نداریم، عنوان کرد: مطالبه اصلی مردم دلفان رفع مشکل ۳۶۰ کیلومتر راه خاکی و شوسه این شهرستان است.

وی در ادامه با انتقاد از عدم احداث هزار و ۵۰۰ متر تونل برای کاهش ۱۰۰ کیلومتر تردد در محور الشتر - بروجرد با گذشت سال ها، گفت: همچنین اتصال شهرستان دلفان به مرکز استان از طریق راه آهن یکی دیگر از مطالبات جدی مردم منطقه است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر لزوم اجرای چهارخطه نورآباد- هرسین، افزود: ضرورت دارد که مشکل مسکن فرهنگیان و پرسنل بهداشت و درمان شهرستان دلفان رفع شود.

ابراهیمی با بیان اینکه عملیاتی شدن چهارخطه نورآباد - نهاوند یکی از مطالبات اصلی مردم است، بیان داشت: می طلبد که وزیر راه دستور تعریض این جاده را بدهند.

وی همچنین بر ضرورت تجهیز راهدارخانه های این شهرستان تاکید کرد.