سقز - فرماندار ویژه سقز گفت: دانشگاه پیام‌نور از مراکز علمی برند در حوزه آموزش عالی با روش‌های ترکیبی حضوری، الکترونیکی و نیمه حضوری بوده که نقش مهمی در توسعه علمی و فرهنگی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، کامیل کریمیان شامگاه یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور واحد سقز، با بیان اینکه حمایت از دانشگاه پیام‌نور مورد اهتمام مسئولان است بر ادامه برگزاری نشست‌های علمی و آزاداندیشی، پژوهش محوری و بهره گیری از پژوهش‌های کاربردی، ارتباط بیشتر دانشگاه با حوزه اشتغال و صنعت، آموزش‌های کاربردی، جذب خیران دانشگاه ساز و توجه به طرح آمایش سرزمین تاکید کرد.

یعقوب احمدی، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: مرکز سقز از دانشگاه‌های کارآمد منطقه بوده و نوعی از نظم مناسب اداری با حضور مدیری کارآمد و مجموعه کوشای کارکنان علمی و اداری در آن حاکم است.

علیرضا شریفی رئیس پیشین دانشگاه پیام نور سقز هم در این مراسم گفت: جذب خیران، راه اندازی سوله ورزشی، ساخت سالن آمفی تئاتر و آزمایشگاه، جذب ۳ رشته ارشد و چند رشته کارشناسی، افزایش درآمدهای غیرشهریه ای، کسب رتبه‌های برتر استانی در حوزه آموزش آزاد در استان و کشور و برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌ها از جمله اقدامات بوده است.

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور سقز نیز در این مراسم اظهار داشت: استفاده از تجارب مدیران، استادان، کارکنان و نخبگان، رویکرد بنده برای پیشرفت دانشگاه است.

بختیار خسروی افزود: پیام نور سقز باسابقه‌ترین مرکز دانشگاهی شمال غرب، مورد اعتماد بالای مردم و نخبگان منطقه بوده و این سرمایه مناسبی برای توسعه این نهاد علمی است.

وی بیان کرد: توسعه تحصیلات تکمیلی، راه اندازی رشته‌های جدید متناسب با نیاز جامعه، ارتقای کیفی عملکرد آموزشی و اداری، ارتباط بیشتر با ادارات و جامعه، تکریم ارباب رجوع، خدمات دهی مناسب به دانشجویان از جمله برنامه‌هایم برای توسعه علمی دانشگاه پیام نور سقز خواهد بود.