همایون امیری گفت: امروز آرامش و احترامی در تیم ملی بوکس حاکم است که باعث شده بازدهی کار فنی نیز بالاتر برود.

همایون امیری مربی تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر تمرینات تیم ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است و بوکسورها به صورت شخصی تمرین می کنند.

وی در خصوص رقابتهای لیگ برتر عنوان کرد: صددرصد با برگزاری لیگ موافقم. رقابتهایی در این سطح باعث می شود علاوه بر اینکه بوکسورها از لحاظ مالی درآمد داشته باشند از نظر فنی نیز آمادگی خود را حفظ کنند. با این وجود حتماً باید سازمان لیگ روی قراردادها نظارت داشته باشد و تضمین لازم برای پرداخت مبالغ را از تیم ها بگیرد.

امیری در خصوص سهمیه المپیک بوکس عنوان کرد: در رقابتهای کسب سهمیه المپیک باید ۵ سهمیه می گرفتیم اما یا شانس نداشتیم یا قضاوت های عجیب شانس کسب سهمیه بیشتر را از ما گرفت. قرار بود اردیبهشت ماه رقابت کسب سهمیه المپیک دیگری در فرانسه برگزار شود که به دلیل کرونا لغو و مقرر شد این مسابقات سال ۲۰۲۱ در بلگراد برگزار شود. سعی می کنیم با ترکیب کامل در آن مسابقات شرکت کنیم تا ان شاالله تعداد سهمیه هایمان را افزایش بدهیم.

وی در خصوص آرامش کنونی بوکس عنوان کرد: خوشبختانه فضای کنونی بوکس بسیار مثبت است. امروز ویژگی بارز تیم ملی آرامش و احترام است. ملی پوشان از لحاظ روحی شرایط خوبی دارند و همین باعث می شود بازدهی فنی بالاتری هم داشته باشند. تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین شرایط را برای بوکسورها فراهم کنیم.