ماهشهر- رئیس اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر با اشاره به حمایت‌های مالی و معنوی مسئولان، گفت: هیئت‌های مذهبی تنها با اعتماد و همدلی می توانند مشکلات را رفع کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید عابدین موسوی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی هیئت مذهبی شهرک طالقانی با حضور امام جمعه شهرک طالقانی و جمعی از مسئولان هیئت مذهبی برگزار شد، ضمن بیان رویکرد جدید و تحولی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر ماهشهر بر نگاه بدون تبعیض و بر اساس اولویت‌بندی آسیب‌ها و نیازهای همه مناطق شهرستان تأکید کرد و افزود: نگاه اداره ویژه تبلیغات اسلامی نگاه بخشی نبوده و نیست و تمام شهرک‌ها و بخش‌های اطراف اعم از شهرک‌های مدنی و رجایی و طالقانی و شهر چمران در اولویت برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی و تیم همراه آنها قرار دارد.

وی ادامه داد: امید داریم که تمامی فعالان فرهنگی و مذهبی و همچنین هیئت مذهبی و قرآنی و مبلغان شهرک طالقانی و سایر شهرک‌های اطراف در راستای خدمت به محرومان و ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) با حمایت و همراهی امامان جمعه یار و یاور ما باشند.

موسوی اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی تنها با اعتماد و همدلی می‌توانند مشکلات را رفع کنند و هرچه که مسئولان به لحاظ اعتبارات و حمایت‌های مالی و معنوی اداره تبلیغات را حمایت کنند ما نیز می‌توانیم کارها و اقدام‌های بزرگ‌تری را در سطح منطقه به ویژه شهرک طالقانی و شهرک‌های اطراف انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این نشست به اتفاق رأی حضار جلسه و تأیید امام جمعه مجمع هیئت‌های مذهبی گذشته ابقاء و نسیم آلبوغبیش به عنوان نماینده هیئت‌های مذهبی شهرک طالقانی معرفی شد.