تبریز- رئیس هیئت‌مدیره باشگاه تراکتور با بیان اینکه حفظ آرامش تیم تراکتور خط قرمز مدیریت باشگاه است، گفت: برای موفقیت تیم تراکتور همه همدل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس الیاسی امروز در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: این‌روزها در حالی‌که شیوع بیماری کرونا جامعه را در برگرفته علی رغم تمامی مشکلات تیم تراکتور در مسیر موفقیت گام برمی‌دارد و برای حفظ این شرایط مالک، هیئت‌مدیره و مدیریت باشگاه از تمامی ظرفیت‌های خود بهره خواهند گرفت.

وی در ادامه، ضمن اشاره به شیطنت برخی رسانه‌ها برای گرفتن آرامش از این تیم تاکید کرد: با استفاده از تجربیات قبلی ما با تمام وجود از سرمربی، کادر مربیان، بازیکنان تیم حمایت کرده و با هر موردی که آرامش تیم را به هم بزند برخورد خواهیم کرد؛ چرا که این روزها آرامش تیم خط قرمز ما است.

وی ادامه داد: به‌هم خوردن آرامش تیم یعنی ضربه به هواداران پرشور تیم تراکتور، تمامی این تلاش‌ها و ممارست برای این است که در پایان لیگ لبخند رضایت بر چهره هواداران این تیم پرسابقه نقش ببندد.

الیاسی در پایان با آرزوی کسب سلامتی و رها شدن از بند مصدومیت برای مسعود شجاعی، کاپیتان تیم تراکتور و قرار گرفتن در کنار سایر بازیکنان در تمرینات از همدلی و همراهی تمامی هواداران، مدیران، مربیان و بازیکنان تیم در این روزها به عنوان مهمترین هدف باشگاه برای پنج بازی آتی در لیگ برتر یاد کرد.