بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کرامات شهدا دلیلی بر حقانیت راه انبیاء است، گفت: شرایطی فراهم‌ شود که اهل قلم به جمع آوری کرامات شهدا بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی  صبح دوشنبه در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ایثارگری های رزمندگان بیان کرد: بر ما وظیفه است در پیچ و خم مشکلات زندگی ایثارگران را فراموش نکنیم.

وی با بیان اینکه اگرچه شهدا حضور فیزیکی ندارند اما حضور معنوی دارند، اظهار کرد: اهداف والای شهدا خدایی بوده که باید ادامه یابد. 

آیت الله عبادی با بیان اینکه شهدا در راستای اینکه جامعه بشری را از قید و بند های فساد آزاد کنند از تمام داشته های خود گذشته و انقلاب کردند، گفت: انقلاب امانت شهدا بوده که همه ما در برابر آن مسئول هستیم.

وی گرفتن حق مظلوم و کوتاه کردن دست ظالم را از فلسفه انبیاء دانست و افزود: اجرای عدالت فلسفه بعثت انبیاء بوده که باید مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: کرامات دلیل بر حقانیت راه انبیا بوده که ایثارگران، جانبازان و شهدا به دنبال آن رفته اند.

آیت الله عبادی گفت: جمع آوری کرامات به صورت جامع مکتوب نشده که اگر این امر انجام شود برای نسل های آینده به عنوان علامت راه است.

وی با بیان اینکه توجه به اینکه جمع آوری کرامات شهدا با استفاده از ابزارهای امروزی کار مشکلی نیست، شرایطی فراهم‌ شود که اهل قلم به جمع آوری کرامات شهدا بپردازند، گفت: امروز خدمت صادقانه آثار و ثواب زیادی دارد.