مشهد - مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن تسلیت رحلت حجت الاسلام سیدحسن طباطبایی، گفت: این عالم ربانی استادی دلسوز و با اخلاق و مفتخر به سوابق درخشان در عرصه تربیت و خدمت به انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی، در پیامی رحلت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدحسن طباطبایی را تسلیت گفت.

متن پیام مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به شرح زیر است:

«حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدحسن طباطبایی رحمت الله علیه، استادی دلسوز و با اخلاق و مفتخر به سوابق طولانی و درخشان در عرصه تربیت و آموزش و خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند که عمر با برکت خویش را در ترویج معارف ناب قرآن کریم و خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام و فرهنگ دینی به کار بردند. خدمات این عالم ربّانی و استاد مبرّز حوزه‌های علمیه در پرورش و تربیت طلاب و فضلای متعهد و سلوک اخلاقی و اخلاص ایشان بر همگان آشکار است.

رحلت این عالم روحانی و خدمتگزار صادق مکتب اهل بیت علیهم السلام را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعال فرجه، رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، خدمتگزاران به ساحت مقدس رضوی و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علوّ درجات ایشان را مسئلت می‌کنیم».

گفتنی است، حجت الاسلام سید حسن طباطبایی، مدیر مدرسه علمیه الحجه (عج) و از استادان حوزه علمیه مشهد بود که در سن ۷۳ سالگی بر اثر بیماری درگذشت.

مراسم تشییع این استاد حوزه علمیه، امروز اول مردادماه در مشهد برگزار می‌شود.