بجنورد- نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مسئولان شهرستان اسفراین گفت: همتی برای گره گشایی از مشکلات سرمایه گذاران در بین مسئولان اسفراین وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امان الله حسین پور پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات اقتصادی شهر بام و صفی آباد که در محل سالن همایش آموزش و پرورش این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با سرمایه گذاران زیادی برای حضور در شهرستان اسفراین صحبت داشته‌ام که مشکل اساسی آنها افق دید و همت مسئولان شهرستانی برای گره گشایی از مشکلات سرمایه گذاران بوده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر همت رفع مشکلات سرمایه گذاران در شهرستان وجود نداشته باشد و اعتقادی به پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذار نداشته باشیم، خروجی مثبتی را در اسفراین نخواهیم داشت.

وی افزود: سرمایه گذاری با من تماس گرفت و بیان داشت که بارها به ادارات شهرستان مراجعه کرده اما مسئولان اسفراین پاسخی به او ندادند و در نهایت سرمایه خود را به یکی از شهرهای خراسان رضوی منتقل کرد.

حسین پور بی توجهی کشور به حوزه کشاورزی را آسیب‌زا دانست و بیان کرد: وقتی ۹۰ درصد خوراک طیور و نهاده‌ها وارداتی باشد طبیعی است که قیمت مرغ به یکباره رشد کند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای صنعت و کشاورزی اسفراین تاکید کرد: باید تأمین آب کشاورزان شهرستان نخستین اولویت باشد اما با این وضع پس از سال‌ها سد بیدواز علاج بخشی نشده و دو ترسالی را از دست دادیم.

وی در انتها صنایع تبدیلی در اسفراین را ضعیف توصیف کرد و گفت: بسترهای مناسبی در اسفراین موجود است که اگر همت مناسبی شکل بگیرد باعث رشد شهرستان می‌شود.