گناوه- اولین شهید مدافع سلامت گناوه و پنجمین شهید مدافع سلامت در استان بوشهر در گلزار شهدای گناوه به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بدرقه و تدفین شهیده زهرا عبدالهی، نخستین شهید مدافع سلامت شهرستان گناوه امروز (پنج شنبه) در گناوه برگزار شد.

آئین بدرقه و وداع با این شهیده با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از درب درمانگاه تأمین اجتماعی شهید مطهری گناوه محل خدمت این شهیده با بدرقه همکاران انجام شد.

سپس پیکر مطهر این بانوی شهیده با رعایت دستورالعمل‌ها و مراقبت‌های بهداشتی طی آئینی در گلزار مطهر شهدای گناوه در جوار شهدای گلگون کفن به خاک سپرده شد.

شهیده زهرا عبداللهی بهیار درمانگاه شهید مطهری تأمین اجتماعی گناوه که بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا، به شهادت رسید.

این بانوی شهیده پنجمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر است که در راه کمک به مداوا و نجات بیماران جان خود را از دست داد و به خیل شهدای سلامت پیوست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پیامی به این مناسبت اظهار داشت: با کمال تأسف باخبر شدیم سرکار خانم زهرا عبدالهی پرستار شاغل در درمانگاه تأمین اجتماعی گناوه بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا به شهادت رسیده‌اند.

سعید کشمیری افزود: شهادت اولین بانوی شهید مدافع سلامت استان بوشهر، پرستار خوش‌قلب، فداکار و ایثارگر شاغل در درمانگاه تأمین اجتماعی گناوه، شهیده زهرا عبداللهی که در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کووید ۱۹ به علت ابتلاء به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تأثر و تألم شدید این‌جانب و سایر همکاران حوزه سلامت شد.

وی بیان کرد: بدون شک از دست دادن این عزیزان که با تخصص خود می‌توانند جان بسیاری از انسان‌ها را نجات دهند بسیار باعث تأثر و تأسف است چراکه با فقدان آن‌ها جامعه و مردم از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.

کشمیری گفت: امیدوارم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن این ویروس منحوس، دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیز هم استانی به ویژه همکارانم در حوزه سلامت استان نباشیم.