بوشهر- فرماندار شهرستان دشتی گفت: علت اصلی افزایش مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان دشتی حضور افراد در تجمعات به ویژه مراسم تشییع است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور اظهار داشت: برگزاری نماز جمعه در کشور و شهرستان مایه خیرات و برکات زیادی بوده است.

وی افزود: ایجاد مزاحمت توسط هواپیماهای جنگی آمریکا برای هواپیمای مسافربری ماهان نقض حقوق بشر و نادیده گرفتن معاهدات بین‌المللی و مقررات ایکائو است.

نادری ضمن تقدیر از کادر درمانی شهرستان ادامه داد: علت اصلی افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در سطح شهرستان حضور افراد در تجمعات به ویژه مراسم تشییع است.

وی بابیان اینکه صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نکنند برخورد و پلمب می‌شوند اضافه کرد: در اداراتی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود مدیران آن دستگاه به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

فرماندار دشتی یا اشاره به خدمات دولت در سطح شهرستان گفت: علی‌رغم همه مشکلات، کمبودها و تحریم‌ها اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه مدیران مکلف به انعکاس خدمات نظام و دولت در سطح شهرستان هستند خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال مدیران در حوزه سرمایه‌گذاری تلاش کنند و موانع پیش رو در این حوزه را برطرف کنند.

نادری بابیان اینکه مهارت‌آموزی در سطح شهرستان باید تبدیل به کارآفرینی شود افزود: برنامه آموزشی در سطح شهرستان متناسب با نیاز شهرستان باشد.

وی بر ضرورت مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی در سطح شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران از شرکت‌های دانش بنیان و تشکل‌های مردمی حمایت و از ظرفیت‌های آنان استفاده کنند.

فرماندار شهرستان دشتی با اشاره به اینکه مدیران اهتمام جدی نسبت به برپایی میز خدمت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در مواقع بحران مدیران همواره پاسخگو و آمادگی لازم داشته باشند.