دامغان- فرماندار دامغان با تاکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان باید نسبت به کوتاهی خود در قبال زمین چمن شهر کلاته رودبار پاسخگو باشد، گفت: این مهم از جنبه حقوقی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر؛ علی اصغر مجد شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر کلاته رودبار به میزبانی شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه اعتبار سال گذشته دامغان رقمی معادل ۳۰ میلیارد تومان بوده که ۳۳ درصد از این اعتبارات تخصیص پیدا کرد، ابراز کرد: سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری کلاته پرداخت شد که در سال جاری این میزان به ۹۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی سهم دامغان از محل اعتبارات استانی را چهار درصد برآورد کرد و افزود: این میزان محدود است و مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید نگاهشان معطوف به اعتبارات استانی باشد، بلکه باید به دنبال جذب اعتبارات ملی نیز بود.

فرماندار دامغان به اجرای پروژه احداث استخر ذخیره آب شهید ساجدی شهر کلاته رودبار اشاره داشت و افزود: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهید ساجدی شهر کلاته رودبار اختصاص یافت که با اتمام این پروژه کمک شایانی به رشد و توسعه کشاورزی این شهر خواهد داشت.

مجد با بیان اینکه تکمیل پروژه تأمین آب شرب و برق رسانی به دامداری‌های شهر کلاته رودبار از اولویت‌های اساسی است، گفت: برای تکمیل پروژه آب شرب شهر کلاته رودبار ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص می‌یابد اما اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان باید نسبت به کوتاهی خود در قبال زمین چمن شهر کلاته رودبار پاسخگو باشد و شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهر از جنبه حقوقی موضوع پیگیر باشند.

وی با اشاره به اینکه برای احداث آموزشگاه شش کلاسه در شهر کلاته رودبار حدود سه میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع احداث می‌شود.