بوشهر - مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: توزیع ماسک‌های جمع آوری شده از سوی خیران، توسط اعضای خانه مطبوعات انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار هوشمند صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همگام با سایر نهادها، خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر نیز اقدام به راه اندازی پویش نذر ماسک کرد.

وی اضافه کرد: طرح نذر ماسک مورد استقبال اهالی رسانه و خیران قرار گرفت و علاوه بر ماسک‌های اهدایی به خانه مطبوعات، کمک‌های مردمی هم در این پویش جمع آوری شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی مطبوعات و رسانه‌ها، با همکاری اعضا خود این اقدام را با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند که در تأمین ماسک با مشکل مواجه هستند انجام داده است.

وی اضافه کرد: پس از جمع آوری کمک‌های نقدی و ماسک‌های اهدایی، خانه مطبوعات استان اقدام به توزیع ماسک‌های جمع آوری شده در بین خانواده‌ها و قشرهای نیازمند کرده است.

هوشمند گفت: به منظور حمایت از واحدهای تولیدی استان، ماسک‌های خریداری شده از شرکت تولیدی ماسک پارس واقع در شهرستان جم از شرکت‌های تولید ماسک استان است که مجوزهای لازم بهداشتی سازمان غذا و دارو را هم داراست.

وی افزود: از شرکت تولید ماسک پارس که علاوه بر ماسک‌های خریداری شده، خود هم تعداد زیادی ماسک را به پویش نذر ماسک کمک کرد نهایت قدردانی را داریم.