خرم‌آباد- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تکمیل سدهای «سراب تلخ» و «مخملکوه» از مطالبات مهم و جدی مردم خرم‌آباد است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی امروز دوشنبه در بازدید از سدهای «سراب تلخ» و «مخملکوه» اظهار داشت: اجرای دو طرح «سراب تلخ» و «مخملکوه» از مطالبات جدی و به حق مردم برای تأمین آب شرب و صنعت بوده و لازم است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی آنها تکمیل و به اتمام برسد.

وی تلاش شبانه روزی برای تأمین اعتبار و تخصیص منابع مالی مورد نیاز برای اجرای دو سد را مهم و حیاتی شمرده و ضمن حمایت و همکاری با مدیر عامل آب منطقه‌ای لرستان برای احقاق حقوق مردم استان گفت: ضروری است از ظرفیت بخش خصوصی برای پیشرفت پروژه‌های مهم استان لرستان و شهر خرم آباد استفاده شود.

داریوش حسن نژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان نیز در این بازدید ضمن تشریح وضعیت موجود آب شرب خرم آباد و مشکلات پیش رو، مزایای احداث دو سد مذکور را بیان کرده و گفت: دو سد «سراب تلخ» و «مخملکوه» در صورت اجرا می‌توانند مشکل آب شرب خرم‌آباد را در بلند مدت حل کرده و در آینده به یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان خرم‌آباد تبدیل شوند.