سنندج - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: توسعه و گسترش آموزش های مهارتی در گرو حمایت از آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در راستای رشد و شکوفایی بخش خصوصی است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان جمیل احمدی با اعضای هیئت مدیره کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای این استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اشاره به نقش بخش خصوصی در توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در سطح استان اظهار کرد: توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در گرو حمایت از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در راستای رشد و شکوفایی بخش خصوصی است.

احمدی بیان کرد: متأسفانه شیوع ویروس منحوس کرونا تأثیرات منفی اقتصادی را در جهان به جای گذاشته است که کشور ما نیز از این قاعده جهانی مستثنی نیست و با تلاش‌های شبانه روزی انجام شده آثار منفی در سطح کشور به حداقل رسیده است.

وی در پایان سخنان خود از زحمات بخش خصوصی به عنوان بازوان توانمند اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این نشست هیوا یاسینی رئیس کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اشاره به ارائه سالانه ۱۰ میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی توسط آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان کردستان بیان کرد: خوشبختانه با حمایت‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در چند سال اخیر شاهد رشد و توسعه آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در استان کردستان بودیم.

یاسینی در پایان سخنان خود اظهار کرد: متأسفانه با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای بیشترین آسیب را در این زمینه دیدند که لازم است سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور حمایت‌های خود از بخش خصوصی را بیش از پیش گسترش دهد.