شیراز- فوتسالیست ۳۳ ساله شیرازی بعد از ۱۲ سال حضور در لیگ برتر ایران بالاخره در تیم ملی جای گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بیضایی نژاد فوتسالیست تیم ارژن شیراز که سابقه ۱۲ سال حضور در لیگ برتر در تیم‌هایی همچون ارژن شیراز، فیروزصفه اصفهان، میثاق تهران، تأسیسات دریایی تهران،،شهرداری ساوه و پارسیان تهران دارد، در لیست نهایی ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی برای حضور در تورنمنت بین المللی کیش جای گرفت.

بیضایی نژاد بازیکن نقطه رأس ارژن در فصل اخیر لیگ برتر با زدن ۲۱ گل مجموع گل‌هایش را در ادوار لیگ لیگ برتر به بیش از ۱۶۰ گل رساند.

او اگرچه در تیم ملی امید فوتسال بارها حضور پیدا کرد اما بعد از یک دوره بازی دوستانه با تیم ملی بزرگسالان، دیگر نتوانست با این تیم به میدان برود و به رویایش یعنی حضور در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی برسد.

این بازیکن که به چرخش‌ها و شوت‌هایش بعد از دریافت توپ معروف است، حالا امید دارد با درخشش در تورنمنت کیش که در شهریورماه برگزار می‌شود، بتواند در مسابقات آینده تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هم به میدان برود.

بیضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با خوشحالی از این انتخاب گفت: خیلی خوشحال هستم از این بابت و منتظر شروع اردوهای آمادگی تیم ملی هستم تا بتوانم برای تیم ملی به میدان بروم. قبلاً هم به اردوی تیم ملی راه یافتم اما بدشانسی آوردم.

وی بیان کرد: در تیم ملی امید سه سال زیر نظر جوراندیرو بودم و سپس به تیم ملی بزرگسالان آمدم. اولین بازی ام مقابل تیم ملی روسیه در تورنمنت اصفهان بود. سرمربی آن زمان تیم ملی هم علی آقا صانعی بود. بعد از آن تورنمنت، نیم فصل دوم لیگ برتر آغاز شد. در بازی‌های لیگ در سال ٩٠ رباط صلیبی پاره کردم و از شرایط آرمانی دور شدم. سپس که دوباره در لیگ برتر به میدان رفتم، رقیب‌های سرسختی در پستی که بازی می‌کردم (بازیکن راست) پیدا شدند.

وی افزود: متولد آبان ۶۷ هستم. اگر بدشانسی و مصدومیتی سراغم نیاید ان شاالله تا ۳۸ سالگی به فوتسالم ادامه می‌دهم. تا ١٨ سالگی فوتبال بازی می‌کردم. در تیم‌های پیمان شیراز، بهمن شیراز، دنا شیراز و مقاومت مرصاد سپس به فوتسال آمدم در تیم مقاومت شیراز در لیگ دسته اول کشور بازی کردم و بعد از آن در سال ۸۷ به ارژن آمدم که از همان موقع دوران حضورم در لیگ برتر شروع شد