بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان توسط هیئت‌های مذهبی برای مبارزه با کرونا در استان هزینه شده است.

حجت الاسلام احمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در حال حاضر قریب به هزار و ۳۷۰ هیئت مذهبی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی در کنار برنامه‌های فرهنگی، اقدامات خوبی برای مبارزه با کرونا انجام دادند، گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال توسط هیئت‌های مذهبی برای مبارزه با کرونا هزینه شد.

حجت الاسلام رضایی ضدعفونی معابر، ایستگاه‌های اتوبوس و درب منازل را از جمله اقدامات هیئت‌های مذهبی دانست و افزود: توزیع ماسک بین بیمارستان‌ها در روزهای شیوع کرونا از دیگر اقدامات هیئت ها بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: ضدعفونی بازار، پاساژها و خیابان عدل که محل فعالیت صنوف آلاینده است، از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با ویروس کرونا نیازمند عزمی همگانی است، اظهار کرد: امید است شهروندان با عمل به توصیه مسئولان، در خانه بمانند و از دید و بازدیدهای عید پرهیز کنند.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: بدون شک با رعایت مسائل بهداشتی و محدود کردن رفت و آمدها از سوی مردم به زودی شاهد از بین رفتن این ویروس خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به رزمایش کمک های مومنانه بیان کرد: کمک هیئت های مذهبی در مناسبت های مختلف پیش رو اعم از عید قربان و دهه امامت و ولایت ادامه دارد.