بوشهر - فرماندار کنگان گفت: توسعه و تجهیز اماکن بهداشتی و درمانی کنگان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک‌نژاد عصر پنجشنبه در گردهمایی پزشکان شهرستان‌های جنوبی استان در خصوص بحث و بررسی پیرامون ویروس کرونا ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کادر درمانی و پزشکی شهرستان در کنترل و مقابله با ویروس کرونا را اظهار داشت: اتفاقات خوبی در حوزه درمان در دولت تدبیر و امید رقم خورده است.

وی بیان کرد: اقدامات دولت تدبیر و امید در زمینه بهداشت و درمان و اجرای طرح تحول نظام سلامت در کنار توسعه و تجهیز اماکن بهداشتی و درمانی کشور گامی مؤثر در مواجهه با ویروس کرونا بود.

فرماندار کنگان با تاکید بر اجرای کامل همه دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی و نظارت بر اجرای دقیق آنها گفت: آموزش، اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان گامی مؤثر و اساسی در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا است.

وی تصریح کرد: انعکاس مؤثر لزوم استفاده از ماسک و همراه سازی مردم در این مسیر رکن مهم در مقابله با ویروس کرونا است.

در ادامه آقای دکتر ابوالفضل مظفری فوق تخصص ریه در خصوص علائم، راه‌های انتقال، راه‌های پیشگیری و درمان ویروس کرونا توضیحاتی را به پزشکان حاضر در این نشست از شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه ارائه کرد.

با پیگیری فرماندار کنگان، دکتر ابوالفضل مظفری به مدت سه روز در شهرستان کنگان مستقر و نسبت به درمان مبتلایان به کرونا در محل بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به صورت رایگان اقدام می‌نمایند.