شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل زنجیره تولید بخش کشاورزی از اهداف مهم درچهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری جهاد کشاورزی، اقبال عباسی با بیان اینکه جلوگیری از خام‌فروشی و تکمیل زنجیره تولید محصولات کشاورزی نقش مهمی در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان دارد، تصریح کرد: بخش کشاورزی استان باید برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در حوزه فرآوری، تکمیل زنجیره تولید و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی در محصولات کشاورزی را در دستورکار خود قرار دهد.

عباسی، خواستار توجه ویژه به کشاورزی به عنوان مزیت استان و صنایع تبدیلی وابسته به آن شد و بیان کرد: این مهم سبب حفظ ارزش افزوده و درآمد حاصل از محصولات کشاورزی در استان می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید حل مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی در اولویت قرار گیرد، خاطر نشان کرد: خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی استراتژیک (راهبردی)، اهمیت بالایی دارد بنابراین باید مشکلات فعالان این حوزه در سال جهش تولید رفع شود.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری استانی با ظرفیت بالا در تولید محصولات کشاورزی و دامپروری است، اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری شاهد تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید در این زمینه هستیم.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: فرآوری محصولات بخش کشاورزی استان به همراه تکمیل زنجیره تولید، از برنامه‌های اولویت‌دار در سال جهش تولید است.