کرمان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان گفت: ۷۶ برنامه شاخص استانی و شهرستانی در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در طول سال درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علیزاده عصر سه شنبه در راستای برگزاری طرح سه شنبه‌های تکریم که در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد سردار دل‌ها برگزار شد، گفت: اگر چه شاهد وجود محدودیت‌های کرونایی در سطح جامعه هستیم اما فعالیت‌های فرهنگی همچنان ادامه دارد و در شرایط موجود فضای مجازی ظرفیت قابل توجهی است.

وی اضافه کرد: طرح‌های عالمانه و قابل توجهی توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد که می‌توان به دو طرح فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما) و طرح سه شنبه‌های تکریم اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان بیان داشت: به همت اصحاب رسانه و فعالیت دغدغه مندان عرصه فرهنگ، ۷۶ برنامه شاخص استانی و شهرستانی در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در طول سال برگزار کرده و برگزار می‌کنیم.

وی بیان داشت: از دیگر طرح‌های شاخص و محوری استان کرمان می‌توان به تئاتر ملی سردار سلیمانی، جایزه فرهنگی و ادبی سردار سلیمانی و جشنواره ملی سرود سردار سلیمانی اشاره کرد.

علیزاده اظهار کرد: در راستای برگزاری طرح سه شنبه‌های تکریم و در پنج هفته اخیر این برنامه در پنج شهرستان استان برگزار شده است.

[۲۱:۴۴, 04/08/2020] Momeni: شهید سلیمانی ابر مرد مقاومت است

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: ارتباط تصویری با مردم کرمان در جوار شهید سلیمانی یک توفیق است چراکه این بزرگ مرد الهی ابر مرد مقاومت بودند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی بعدازظهر سه شنبه در راستای برگزاری طرح سه شنبه‌های تکریم که در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد نوارانی سردار دل‌ها برگزار شد، در ارتباط ویدئو کنفرانس گفت: ارتباط تصویری با مردم کرمان در جوار شهید سلیمانی یک توفیق است چراکه این بزرگ مرد الهی ابر مرد مقاومت بودند.

وی افزود: در راستای برگزاری طرح سه شنبه‌های تکریم، ششمین هفته است که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این طرح با تکریم خانم شهدا در استان‌ها هبرگزار می‌شود از طرف دیگر راغب بودیم که در استان‌ها حضور داشته باشیم اما متأسفانه به دلیل شیوعویروس کرونا این ت…