خرم‌آباد- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در جریان سفر به لرستان با جمعی از خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان این استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استاندار لرستان روز پنجشنبه با حضور در منازل آزاده و جانباز «جمشید رشنو»، شهیدان «محمدحسین و محمدرضا فطرس»، جانباز ۷۰ درصد «رضا دلفانی»، شهید «سید نورخدا موسوی» در شهر خرم آباد و منازل شهیدان «سید عباس، سید علی و سید حسن حسینی نسب» و شهید خدمت «زهرا شیرویه» (مدافع سلامت) در شهر بروجرد، با ایثارگران گرانقدر و خانواده‌های معظم شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این دیدارها با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: همانطور که در قرآن وعده داده شده، شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

سعید اوحدی با بیان اینکه شهیدان ناظر بر کارها و اعمال ما هستند و ما باید همواره به گونه‌ای رفتار کنیم که در محضر شهدا شرمنده نباشیم، افزود: شهدا در روز قیامت حق شفاعت دارند و قطعاً با پدر و مادرشان وارد بهشت می‌شوند؛ شهیدان با استقبال سیدالشهدا امام حسین (ع) وارد بهشت می‌شوند.

براساس این گزارش، خانواده‌های شهدا و جانبازان حاضر در این دیدارها نیز به بیان نظرات و مسائل خود پرداختند.