بوشهر- نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و امام جمعه شهر بوشهر گفت: نهضت جهادی همراهان بیمار در استان بوشهر برگ زرینی از حضور روحانیون در میان مردم است که این نهضت باید ادامه‌دار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر شنبه در تماس تلفنی خطاب به شرکت‌کنندگان در آئین اختتامیه مرحله نخست نهضت جهادی همراهان بیمار در استان بوشهر اظهار داشت: کاری که امروز توسط طلاب و روحانیون صورت گرفته است یادآور امداد روحانیون در زمان شیوع بیماری در دوران شهید رئیس علی دلواری بود اما با حجم کار و گستردگی امروز غیرقابل‌توصیف است.

وی افزود: از همه نیروهای جهادگری که در نهضت جهادی همراه بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر به بیماران خدمت ارائه دادند تشکر و قدردانی می‌کنم.

صفایی بوشهری ادامه داد: این حرکت عظیم موجب افزایش روحیه معنوی و توان مدافعان سلامت می‌شود و تأثیر بسزایی در اجتماع دارد.

امام جمعه شهر بوشهر تصریح کرد: طلاب و روحانیون نشان دادند که در سخت‌ترین شرایط نیز در کنار مردم حضور دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر بوشهر خاطرنشان کرد: از همه عوامل و دست‌اندرکاران این حرکت جهادی، مدافعان سلامت، مسئولین ستاد مبارزه با کرونا صمیمانه تشکر می‌کنم و برای همه شما توفیقات روزافزون در سایه رحمت الهی را مسئلت دارم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر بوشهر در تماسی تلفنی در آئین اختتامیه مرحله نخست نهضت جهادی همراهان بیمار در استان بوشهر از آنان تقدیر کرد.