شهرام عظیمی درباره حضور تیم پیام مشهد در لیگ دسته یک گفت: این تیم تا فردا فرصت دارد تا مبلغ حدود ۶۰۰ میلیون تومان را به حساب فدراسیون واریز کند تا جواز حضور در لیگ دسته یک را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پیام مشهد که به دلیل بدهی از جدول مسابقات لیگ برتر کنار رفت حال تا فردا مهلت دارد تا با پرداخت بدهی اش به فدراسیون جواز حضور در لیگ دسته یک را بگیرد در غیر این صورت شانس حضور در لیگ یک را از دست خواهد داد.

سرپرست رویدادها و مسابقات والیبال در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره حضور تیم پیام مشهد در مسابقات لیگ دسته یک گفت: تیم پیام مشهد در صورت تسویه و تعیین تکلیف بدهی هایش که مبلغی حدود ۶۰۰ میلیون تومان بدهی به فدراسیون والیبال است، تا فردا زمان دارد این مبلغ را تسویه کند و در صورت تسویه می تواند در رقابت های لیگ دسته یک شرکت کند.

شهرام عظیمی در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این وعده ای به پیام برای حضور در لیگ برتر داده شده بود یا خیر، گفت: خیر، تمام صحبت‌های ما با تیم پیام برای حضور در لیگ دسته یک بود.

وی درباره بدهی های این باشگاه گفت: فقط تسویه بدهی باشگاه به فدراسیون در نظر گرفته شده، بازیکنان این تیم نیز برای دریافت طلب خود به کمیته انضباطی شکایت کردند و باشگاه موظف است رای کمیته انضباطی را انجام دهد.

عظیمی درباره سه تیم پیکان، خاتم و شهرداری قزوین نیز گفت: تعیین تکلیف های لازم صورت گرفته خاتم روز قرعه کشی مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز کرد و چک پاس شد سایر تیم ها نیز تعیین تکلیف شده اند. اگر تیمی به تعهد خود عمل نکند تلاش ما این است که آنها را از جدول مسابقات حذف کنیم.