اولین دوره مسابقات آزاد بین المللی پومسه مجازی طی روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریورماه در دو گروه مردان و زنان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید نظری مسئول کمیته پومسه استان تهران ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تکواندو، اولین دوره مسابقات آزاد بین المللی پومسه تحت عنوان جام پایتخت را در دو گروه مردان و زنان در تمامی رده های سنی و رده های کمربندی سبز _ آبی و قرمز -مشکی طی روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه (۶ و ۷ سپتامبر) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این رقابتها به صورت آزاد و در گروه های سنی زیر ۱۲ سال ،۱۲ تا ۱۴ سال ،۱۵ تا ۱۷ سال ،۱۸ تا ۳۰ سال ،۳۱ تا ۴۰ سال ،۴۱ تا ۵۰ سال ،۵۱ تا ۶۰ سال و ۶۱ سال به بالا دردو بخش انفرادی و تیمی که برای اولین بار در سطح بین المللی است برگزار می‌گردد.

نظری اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته با مربیان و پومسه روهای سایر کشورها، اکثر قهرمانان و پومسه روهای مطرح دنیا برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کردند و امیدوارم بتوانیم شاهد برگزاری بزرگترین رویداد بین المللی به صورت مجازی باشیم.

مسئول کمیته پومسه استان بابیان اینکه مهلت ارسال فیلم‌ها از یکم تا ۱۴ شهریور ماه (۲۲ آگوست الی ۴ سپتامبر) می‌باشد در ادامه اظهارداشت: براساس برنامه ریزی انجام شده، پومسه روهای شرکت کننده در این رقابتها می‌بایست براساس فرمت و قوانین اعلام شده در بخشنامه این مسابقات که در روزهای اتی اعلام می‌گردد، فیلم‌های خود را تا زمان اعلام شده ارسال نمایند.