یاسوج- معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری براساس برنامه ریزی انجام شده، باید حداقل ۲۵ واحد تولیدی راکد وارد چرخه تولید شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله صمیمی دوست ظهر دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: برنامه ریزی خوبی در راستای رونق تولید و اشتغال در راستای دستیابی به اهداف شعار سال طراحی شده است.

وی بیان داشت: جذب شرکت‌هایی که با رویکرد صادرات محصولات آنها تولید می‌شود، بیشتر مورد توجه واقع خواهد شد.

صمیمی دوست افزود: حمایت و تلاش برای جذب سرمایه گذار جدید و واگذاری طرح‌های راکد و نیمه فعال به سرمایه گذار و کارآفرین با انگیزه و پای کار، اجرای قوانین تولید، تأمین منابع مالی و تسهیلاتی و بخشودگی مالیاتی و جرایم بانکی در استان یک ضرورت اساسی است.

وی با بیان اینکه با حمایت طرح‌های صنعتی موجود در استان می‌توان شاهد رشد تولید و اشتغال بود، گفت: یکی از نکات مورد توجه، حمایت از صنایع کوچک است که حجم سرمایه گذاری کمتر و سرعت در تولید و اشتغال از مزایای این نوع صنایع است.

معاون اقتصادی استاندار افزود: در چند ساله اخیر شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب بر اساس ضرورت‌های اقتصادی و اشتغال در کشور انتخاب شده و ایشان نگاه ویژه ای به این بخش دارد.

وی اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های مختلف استان در راستای جهش تولید و توسعه اقتصادی استفاده کرد و این استان دارای ظرفیت‌های مختلف سرمایه گذاری در همه بخشها بوده که با جذب و حمایت از سرمایه گذاران، کارآفرینان و تولید کنندگان می‌توان به تولید و اشتغال رونق بخشید.