زنجان-جانشین سپاه استان زنجان،گفت: بیش از دو میلیون ماسک در استان زنجان توسط بسیج تولید شده است.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا و رفع این بیماری شوم تعداد کار گاه‌های تولید ماسک توسط سپاه استان تجمیع شده است، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ کار گاه تولید ماسک در استان توسط سپاه استان فعال است.

وی اظهار کرد: سپاه زنجان با ۱۲۵ گروه جهادی در تولید ماسک فعالیت می‌کنند و روزانه بیش از ۶ هزار ماسک در این کار گاه‌ها تولید می‌شود.

جانشین سپاه استان زنجان، گفت: تمام ماسک‌های تولید شده پس از استریل در اختیار داروخانه‌ها ومراکز بهداشتی درمانی استان قرار می‌گیرد.

طهماسبی با بیان اینکه از تمام اقشار مختلف و بسیج در این کار گاه‌ها نسبت به تولید ماسک فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: تاکنون بیش از دو میلیون ماسک در استان زنجان توسط بسیج تولید شده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج برای ریشه کنی بیماری کرونا در استان همچنان ضدعفونی و گند زدایی مناطق مختلف استان را انجام می‌دهد، ابراز داشت: در استان تمام اقلام بهداشتی برای مردم به وفور وجود دارد.

جانشین سپاه استان زنجان، تصریح کرد: سپاه استان زنجان اقلام بهداشتی را در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌کنند.