ارومیه – با حضور وزیر راه و شهرسازی سالن مسافری پایانه مرز سرو به همراه طرح های راهسازی فردا به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص جزئیات سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اظهارکرد: افتتاح سالن مسافری پایانه مرزی سرو، افتتاح ۵۸ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی، بهره برداری از ۱۳۶ کیلومتر طرح ابرار، کلنگ زنی چند طرح راهسازی و بازدید از روند اجرای طرح‌های مختلف راه و شهرسازی از برنامه سفر یک روز وزیر راه و شهرسازی فردا به آذربایجان غربی است.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح این استان در هفته دولت گفت: حدود ۳۶۷پ روژه عمرانی با اعتبار ۵۷۳ میلیارد تومان، ۹۲پ روژه در حوزه شهری با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان و در مجموع ۴۵۹پ روژه مهم در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

شهریاری با اشاره به کلنگ زنی ۵۶ پروژه با ارزشی بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان در هفته دولت در استان، بیان کرد: ۴۷ مورد پروژه اجرایی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان و ۹ پروژه شهری با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی یادآور شد: تعداد ۱۰۹ مورد از این پروژه‌ها به ارزش ۵۱۸ میلیارد تومان اقتصادی و تولیدی است که ۹۷ مورد با اعتبار ۴۶۹ میلیارد تومانی قابل افتتاح بوده و ۱۲ مورد با اعتبار ۴۲ میلیارد تومانی کلنگ زنی می‌شود.