‌ساوه- رییس کمیته امداد شهرستان ساوه از اجرای طرح ایران همدل در قالب اطعام حسینی و احسان حسینی در ماه های محرم و صفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدی هزاوہ اظهار کرد: این طرح با محوریت مساجد و هیأت‌های مذهبی با همکاری خیرین، نیکوکاران و نهادهای حمایتی از طریق اهدای غذای گرم نذری و بسته‌های غذایی میان نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش «ایران همدل» که با مشارکت همگانی مردم، نهادها و مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان اجرا شد، بیش از ۲۵ هزار پرس غذای گرم و همچنین ۴ هزار و ۲۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان و محرومان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساوه توزیع شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان ساوه افزود: امیدواریم با مشارکت شایسته و همه جانبه خیرین، در کنار حمایت‌های امدادی بتوانیم خدمات اثربخش‌تری را در قالب مرحله دوم این پویش با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» به نیازمندان و ولی نعمتان جامعه ارائه دهیم.

محمدی هزاره اظهار کرد: مردم به ساحت مقدس امام حسین (ع) و اهل بیت ارادت خاصی دارند و پیش بینی می‌کنیم، مشارکت زیادی در این طرح داشته باشند و بسته‌های غذایی زیادی بتوانیم میان نیازمندان توزیع کنیم.

وی با اشاره به فضای حاکم بر جامعه ناشی از شیوع بیماری کرونا بیان کرد: همشهریان عزیز و خیرین ارجمند می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۸۶۹*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا انتقال وجوه شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۳۳۲۲ بنام درآمدهای کمیته امداد ساوہ به صورت مستقیم وجوه خود را به منظور اطعام محرومان واریز کنند.