کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از پایان کار باند سارقان قطعات خودرو در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ حسین بساطی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع چند فقره سرقت باطری از خودروهای پراید و موتورسیکلت‌های سطح شهر کاشان اظهار داشت: این موضوع به شکل ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی با اشاره به عملیات مأموران آگاهی شهرستان کاشان در شناسایی و دستگیری این باند سرقت ابراز داشت: این باند سرقت پنج نفره با بیان اقدامات مجرمانه خود به ۱۷ فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان کاشان اعتراف کردند.

کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم ماده مخدر حشیش از خودروی برلیانس در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین با اشاره به ناکامی سوداگر مرگ در قاچاق مواد مخدر در شهرستان کاشان تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، چندی پیش حین کنترل محورهای ورودی به شهر کاشان، به یک دستگاه خودرو برلیانس مشکوک و دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شد ولی با هوشیاری مأموران و در یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی خودرو متوقف و متهم دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران طی بازرسی از خودرو موفق شدند بیش از ۱۰۰ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی و قاچاقچی قصد انتقال این محموله از جنوب کشور به تهران را داشت، کشف و ضبط کنند.

پایان کار سارق حرفه‌ای سیم برق در کاشان

سرهنگ بساطی همچنین از پایان کار سارق حرفه‌ای سیم برق در کاشان خبر داد و افزود: این سارق ۳۷ ساله به نام امیر در بازجویی‌ها به ۱۶ مورد سرقت کابل و سیم برق هوایی در سطح شهر کاشان اعتراف کرد.

وی گفت: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم در صورت مواجه شدن با قطعی برق غیرمنتظره در زمان‌های خاص بخصوص نیمه‌شب، قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.