شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه در ایام هفته دولت ۲۵ پروژه در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: مجموع اعتبارات این پروژه‌ها ۱۴۸ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شاهرود به مناسبت هفته دولت و به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه ۲۵ پروژه در سطح شاهرود کلنگ زنی خواهد شد، بیان کرد: ۱۴۸ میلیارد تومان مجموع اعتبارات این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شاهد افتتاح ۹۹ پروژه عمرانی و اقتصادی طی هفته دولت در سطح شهرستان شاهرود خواهیم بود، افزود: از این بین ۸۹ پروژه عمرانی و ۱۰ پروژه اقتصادی است.

فرماندار شاهرود با اشاره به اعتبارات مرتبط با پروژه‌های عمرانی و اقتصادی ۹۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود، بیان داشت: این طرح‌ها در صورت افتتاح می‌توانند اشتغال خوبی را در سطح شهر و روستاهای شهرستان شاهرود داشته باشد.

فخری در ادامه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم اشاره کرد و گفت: در جلسات مختلفی با حضور هیئت‌های مذهبی، فعالان مذهبی شهرستان شاهرود و روحانیان تمام مسائل مرتبط با بایدها و نبایدهای عزاداری در سطح شهرستان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به همراهی و همکاری مردم با هیئت‌های عزاداری و پروتکل‌های بهداشتی، ضمن تقدیر از عملکرد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود، بیان کرد: یکی از مسائل مورد تاکید در زمینه ایام محرم، همکاری و همراهی مردم در استفاده مستمر از ماسک، دستکش، رعایت فاصله اجتماعی و… است.

فرماندار شاهرود در ادامه به موضوع هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌هایی که شهید رجایی داشت، مردم‌داری و ساده زیستی بود و همین امر سبب شد تا در ذهن مردم جای داشته باشد.

فخری خواستار توجه بیشتر مسئولان ادارات شاهرود به جذب اعتبارات شد و بیان کرد: پروژه‌های خوبی طی هفته دولت در شاهرود افتتاح می‌شود اما رؤسای ادارات شهرستان حتماً در زمینه جذب اعتبارات به خصوص در تعامل با ادارات کل مرکز استان بهتر عمل کنند.