رشت- فرماندار رشت با اشاره به هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده برای پروژه های هفته دولت امسال در این شهرستان، گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۳۷۰ درصدی بوده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز (سه شنبه) همزمان با سومین روز از هفته دولت سه پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کوچصفهان شهرستان رشت با حضور مسئولان بهره برداری شد.

پروژه تقویت و توسعه برق روستایی روستایی کوچصفهان با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، پروژه آسفالت کرباسده لولمان با ۲ میلیارد ریال و پروژه لوله گذاری جمع آوری آب‌های سطحی، زیرسازی و آسفالت شهر لولمان نیز به طول یک هزار و ۱۰۰ متر و با پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های بهره برداری شده در این روز بود.

همچنین کلنگ آغاز عملیات احداث مجتمع چند منظوره ورزشی، تفریحی، گردشگری و تجاری شهر کوچصفهان نیز به مناسبت هفته دولت در زمینی به مساحت ۲ هکتار به زمین زده شد.

فرماندار رشت در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها با اشاره به بهره برداری از ۱۷۵ پروژه در هفته دولت در این شهرستان، گفت: هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

علی فتح اللهی به مشارکت بالای بخش خصوصی در اجرای این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: ۵۴ پروژه با هزار و ۲۴۶ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی اجرا شده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای هزار و ۱۱ نفر به صورت موقت و هزار و ۳۷۵ نفر به صورت مستقیم و دائم شغل ایجاد شده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه اعتبار پروژه‌های هفته دولت امسال در مقایسه با سال گذشته، ۳۷۰ درصد رشد داشته است. گفت: در روزهای آینده پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان و فاز دوم مجتمع بزرگ اقامتی گردشگری سپیدار با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری خواهد رسید.