اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از حاکمیت جوی نسبتا پایدار از امروز تا اوایل هفته آینده همراه با افزایش تدریجی دمای هوا در اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح وضعیت هوای استان اردبیل بیان کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از امروز تا اوایل هفته آینده جوی نسبتاً پایدار در استان حاکم خواهد بود.

وی افزود: در مدت یاد شده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دمای هوا در طول روز پیش بینی می‌شود و همچنین در مناطق مرکزی و بخش‌هایی از مناطق جنوبی استان در طول شب‌ها هوای نسبتاً سرد حاکم خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از عصر امروز (پنجشنبه ۶ شهریورماه) تا اواخر وقت جمعه (۷ شهریورماه) با گذر امواج ضعیف از سطح استان در برخی از مناطق به ویژه ارتفاعات استان، افزایش ابر، رگبار موقتی و مه پیش‌بینی می‌شود.

محمدی در تشریح وضعیت هوای استان در اوایل هفته آینده عنوان کرد: این شرایط موقتی و گذرا بوده و در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده (مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی) مجدداً جو استان پایدار خواهد شد.

وی در رابطه با بیشینه دمای حاکم بر مناطق استان اظهار کرد: طی امروز شهرستان‌های بیله سوار، پارس‌آباد و کوثر با حداکثر دمای ۲۹ درجه به عنوان گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.