اهر- فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: ۲۰۰۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در بین خانوارهای نیازمند و دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی صفی ظهر امروز در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه که در مصلای نماز جمعه اهر برگزار شد اظهار کرد: در مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان اهر بیش از ۵۰۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی که هر کدام به ارزش ۳ میلیون ریال بود را توسط بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر افزود: خیّرین بزرگوار و اصحاب رسانه و خبرنگاران در کنار مسئولین و بسیجیان نقش غیرقابل‌انکاری در «رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه» داشتند.

وی گفت: ۳۰ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده در قالب «رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه» در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر اهر توزیع شده است.

صفی ادامه داد: همچنین توزیع ماسک تولیدی در کارگاه‌های تولید ماسک سپاه ناحیه اهر که توسط بسیج خواهران و خواهران طلبه در ایام اوج شیوع ویروس کرونا از دیگر اقدامات سپاه و بسیج شهرستان اهر بود.

فرمانده سپاه ناحیه اهر بابیان اینکه در مرحله دوم «رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه» تا به امروز ۱۲۰۰ بسته معیشتی و پُخت ۲۴۰۰ پُرس غذای گرم در مناطق حاشیه‌نشین و روستاهای شهرستان اهر توزیع کردیم، گفت: مرحله سوم «رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه» در دهه‌ی پایانی ماه صفر در اهر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در آستانه بازگشایی مدارس؛ ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر هر کدام به ۱۷۰ هزار تومان را بین دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند در مناطق حاشیه‌ای شهر اهر و روستاهای دورافتاده که از لحاظ درآمدی ضعیف هستند و خانواده‌های آنان در خرید نیازهای فرزندان خود با مشکل مواجه‌اند و توسط حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی، هیأت امنای مساجد و ائمه جماعت شناسایی شده‌اند توزیع می‌کنیم.

صفی خاطرنشان کرد: ۱۰۰۰ بسته معیشتی که هر کدام به ارزش ۲ میلیون ریال است در قالب مرحله دوم «رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه» از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و روستاهای شهرستان اهر در بین خانوارهای نیازمند شناسایی شده؛ توزیع می‌شود.