گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: ۱۲ پروژه سال گذشته در روستاهای فاقد دهیاری گلپایگان اجرا شد و تا چهار ماه دیگر ۱۱ پروژه در سایر روستاهای فاقد دهیاری اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سرلک عصر پنجشنبه در آئین آغاز به کار طرح هادی روستاهای فاقد دهیاری شهرستان گلپایگان در ادامه مهدی سرلک اظهار داشت: این طرح‌ها شامل بهسازی، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت است که از محل اعتبارات سال ۹۹ و سال گذشته انجام می‌شود.

بخشدار مرکزی شهرستان گلپایگان گفت: اعتبار طرح‌های هادی در چهار روستای شهرستان ۶۴۰ میلیون تومان و از طرح‌های ابلاغی وزارت کشور است.

اجرای ۱۲ پروژه در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان

در ادامه حسین یارمحمدیان فرماندار گلپایگان با بیان اینکه ۱۲ پروژه در سال گذشته در روستاهای فاقد دهیاری اجرا شد، اظهار داشت: ۱۱ پروژه دیگر در چهار ماه آینده در دیگر روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اجرا می‌شود که در برخی از این روستاها از ابتدای انقلاب تا کنون هیچ پروژه‌ای اجرا نشده است.

وی افزود: اعتبار این پروژه‌ها یک سوم مالیات بر ارزش افزوده شهرستان گلپایگان است، پروژه‌ها در چهار روستا با بنیاد مسکن و باقی پروژه‌ها توسط شرکت تعاونی دهیاری‌ها انجام می‌شود.

اجرای طرح هادی در روستاهای هدف گردشگری گلپایگان

علیرضا ناطقی رئیس بنیاد مسکن گلپایگان نیز با بیان اینکه طرح‌های هادی چهار روستای عباس آباد، حاجیله، هرستانه، مرغ و غیره انجام می‌شود، گفت: این روستاها هدف گردشگری هستند و انتظار مهاجرت معکوس به این روستاها داریم و فعالیت طرح‌های روستایی با جذب ۲۷۰ میلیون تومان ادامه خواهد داشت.