کرج - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج گفت: تجمع بزرگ رهروان زینبی فردا (سه شنبه) در آستان امامزاده طاهر (ع) برگزار می شود.

مصطفی حمزه زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تجمع بزرگ رهروان زینبی با حضور بانوان ولایتمدار و رهرو حضرت زینب (س) در آستان امامزاده طاهر (ع) واقع در مهرشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زینب (س) واقعیت واقعه کربلا را به گوش مردم رساند و آنها را نسبت به ظلم و فساد بنی امیه و یزید آگاه کرد، گفت: خطبه‌های زینب (س) در کوفه و شام وجدان خفته مردم را بیدار و حقانیت اهل بیت (ع) را آشکار کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج با تاکید بر اینکه فداکاری زینب (س) در راه دفاع از امامت و ولایت بود، گفت: امروز پیروان آن حضرت باید با پیروی از ولایت فقیه این خط مشی را دنبال کنند.

حمزه زاده با بیان اینکه دشمن به دنبال نابودی و تحریف فرهنگ عاشورا است، گفت: ملت ایران همانطور که شهید سلیمانی گفت؛ «ما ملت امام حسینیم» با حمایت از ولایت فقیه توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی اضافه کرد: بانوان ایران اسلامی با الگوگیری از نهضت کربلا و رعایت شعائر فرهنگ عاشورا باید از حجاب و عفاف دفاع کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج با اشاره به اینکه تجمع رهروان زینبی در سال‌های گذشته با حضور چشمگیر بانوان برگزار می‌شد، گفت: این مهم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز آستان امامزاده طاهر (ع) برگزار می‌شود.

حمزه زاده از مردم خواست با زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی این مراسم را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنند.

گفتنی است؛ تجمع بزرگ رهروان زینبی فردا (سه شنبه) ساعت ۱۷ در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم حجت الاسلام شفیع زاده، شاعر استاد کلامی زنجانی و مداح کربلایی سید امیر حسینی است.