در حالی که بیش از ۲۰۰۰ هیات در طرح «خیمه‌های رسانه‌ای» محرم شرکت کردند این طرح بعد از محرم نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ساترا، وحید فرهمند معاون امور حقوقی و تدوین مقررات ساترا از هیات آنلاین بازدید کرد. در این دیدار که با هدف قدردانی از اقدامات این رسانه در دهه اول محرم جهت پوشش مراسم هیات های آنلاین برگزار شد، اعضای هیات امنای هیات آنلاین درباره دغدغه‌ها و مشکلات در این مسیر توضیحاتی ارائه کردند.

مهدی شاملو عضو هیات امنای هیات آنلاین با اشاره به مشکلات هماهنگی میان بخشی بین اپراتورها، هیات ها و آموزش به آنها درباره نحوه پوشش آنلاین مراسم، اظهار کرد: در ایام محرم برای ایجاد همکاری و هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای متولی در جهت تسهیل دسترسی مردم به سرویس هیات آنلاین جلساتی را برگزار کردیم که خوشبختانه خروجی این تلاش‌ها، استقبال مردم از پخش آنلاین مراسم عزاداری بوده است.

وی افزود: ما همچنین شاهد استقبال هیات ها از طرح خیمه های رسانه ای بودیم تا جایی که آمار هیات های حاضر در این طرح از ۲۰۰۰ هزار هیات عبور کرد.

شاملو در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه های هیات آنلاین محدود به محرم نیست، توضیحاتی درباره برنامه های آتی این رسانه برای پوشش مراسم مذهبی در ایام و مناسبت های مختلف ارائه کرد.

در این جلسه وحید فرهمند معاون امور حقوقی و تدوین مقررات ساترا نیز ضمن ابراز خشنودی از استقبال مردم از طرح خیمه های رسانه ای از برگزاری یک سوگواره جهت قدردانی از دست اندرکاران در طرح خیمه های رسانه ای خبر داد.