دامغان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک و حشیش در کویر جنوب دامغان طی عملیات هوشمندانه نیروهای مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بیان کرد: این میزان مواد مخدر در جنوب دامغان و در بخش‌های حاشیه کویر طی عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این میزان مواد مخدر در تریلر وجود داشت و با کشف آن، دو سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند، ابراز کرد: مأموران انتظامی پس از اطلاع از تردد این میزان مواد مخدر در جنوب دامغان به محل اعزام و طی عملیاتی خودروی سنگین را متوقف و دو نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این محموله بزرگ مواد مخدر شامل ۶۰ کیلوگرم تریاک و ۵۰ کیلوگرم حشیش بوده است، ابراز کرد: مأموران انتظامی در حوزه مواد مخدر با هیچکس مماشاتی نخواهند داشت و با جدیت با ترانزیت مواد مخدر در سطح استان برخورد می‌شود.

حسنی در خاتمه و با بیان اینکه محموله مواد مخدر در جاده دامغان- جندق کشف و ضبط شد، بیان کرد: نیروی انتظامی شرایطی را پدید آورده که هرگز سوداگران مرگ، استان سمنان را مکانی امن برای فعالیت‌هایشان ندانند.