بوشهر - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: فضاهای درمانی در شهرستان دشتستان گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر زارعی زاده ظهر شنبه در بازدید از اماکن درمانی دشتستان اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در دشتستان تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا داریم.

وی نگاه ویژه به بیمارستان شهید گنجی برازجان را ضروری دانست و ادامه داد: در زمینه تجهیزات سرمایه‌ای و تجهیزات پزشکی مصرفی و نیروهای تخصصی تلاش شده روند درمان در سطح شهرستان دشتستان را سرعت بدهیم.

زارعی‌زاده ادامه داد: با اضافه شدن پزشکان متخصص در اغلب رشته‌های تخصصی ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی و احیا کلینیک تخصصی بیمارستان ۱۷ شهریور در سطح شهرستان خواهیم بود و بیماران عزیز می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: در بحث تخت‌های ویژه بیمارستان و تفکیک تخت‌های داخلی و جراحی با اضافه شدن ۷ تخت جدید انتظار می‌رود مراقبت‌های درمانی بهتری برای عزیزانی که نیاز به این نوع مراقبت‌ها دارند، ارائه شود.

وی همچنین از در دستور کار قرار گرفتن توسعه بخش‌های دیالیز و اورژانس توسط دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقررشده که ۱۰ تخت با تمام امکانات لازم جهت راه‌اندازی بخش ۲ دیالیز در نظر گرفته شود که با انجام این کار، کمک شایانی به گیرندگان خدمات دیالیز در شهرستان خواهد شد.

زارعی زاده از گسترش فضای اورژانس بیمارستان گنجی برازجان خبر داد و عنوان داشت: بررسی‌های اولیه کار انجام‌شده و در نظر داریم ۵۰۰ مترمربع به فضای اورژانس اضافه کنیم که با این کار از شلوغی و ازدحام بیمار در بخش اورژانس قطعاً کاسته شده و فضای درمانی مناسب‌تری در خدمت مردم و بیماران قرار خواهد گرفت.