قرچک- فرماندارقرچک با اشاره به اهمیت گره‌گشایی ترافیکی کمربندی جنوبی قرچک گفت: کمربندی جنوبی قرچک بار ترافیک ۳ شهرستان ورامین قرچک و پیشوا را کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی ظهر شنبه در جریان بازدید از فاز نهایی اجرای پروژه کمربندی جنوبی که با همراهی محسن خرمی شریف، شهردار قرچک انجام شد ضمن تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک بابت اهتمام ویژه درخصوص پایان رساندن این مسیر مطلوب و اساسی برای شهرستان اظهار داشت: این پروژه مهم و حیاتی در شهرستان، بار ترافیکی سه شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا را در مسیر رسیدن به پایتخت بر دوش می‌کشد و یکی از دلایلی است که آن را حائز اهمیت می‌کند.

فرماندارقرچک گفت: اهمیت گره‌گشایی ترافیکی کمربندی جنوبی قرچک بر هیچ‌کس پوشیده نیست و افتتاح این پروژه می‌تواند به رونق، رشد و توسعه شهرستان نیز کمک کند.

شهردار قرچک نیز در جریان بازدید فرماندار شهرستان از فاز چهارم و نهایی کمربندی جنوبی قرچک، گفت: فاز نهایی کمربندی جنوبی در حال اجرای عملیات آزادسازی، زیرسازی و آسفالت است.

خرمی شریف افزود: سه فاز پروژه کمربندی جنوبی قرچک اجرا و به بهره برداری رسیده و اکنون فاز نهایی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

وی با بیان اینکه با افتتاح فاز چهارم کمربندی جنوبی قرچک که یک کیلومتر و یک‌صد متر طول دارد، آسایش ترافیکی به شهر قرچک آمده و معضل چندین ساله شهرستان نیز حل خواهد شد بر لزوم بهره‌برداری از فاز چهارم و نهایی این کمربندی تا دو ماه آینده و افتتاح رسمی این پروژه در ایام‌الله دهه فجر امسال تأکید کرد.