زنجان-مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان، از پیش‌بینی ۳۱۹ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خیر الله ترخانی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه همه تلاش‌ها در راستای برگزاری انتخاباتی سالم در این دو حوزه انتخابیه صورت گرفته است، گفت: امسال فارغ از همه موارد انتخاباتی، بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نیز پیش رو داریم که باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای دور دوم انتخابات در مجموع ۴۳۸ هزار و ۶۸۷ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، افزود: از این تعداد افراد واجد شرایط، ۴۰۳ هزار و ۱۱۰ نفر در حوزه انتخابیه زنجان و ۳۵ هزار و ۵۷۷ نفر نیز در حوزه انتخابیه طارم واجد شرایط رأی دادن هستند.

ترخانی با تاکید بر اینکه شهروندان در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم حتماً باید ضمن استفاده از ماسک، خودکار شخصی نیز به همراه داشته باشند، تصریح کرد: مشارکت مردم زنجان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۸.۱۹ درصد و مشارکت مردم طارم نیز در این زمینه ۵۲.۴۹ درصد بوده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با یادآوری اینکه در مجموع تعداد ۳۱۹ شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه زنجان و طارم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: همزمان با حوزه انتخابیه زنجان و طارم، دور دوم انتخابات قرار است روز ۲۱ شهریورماه امسال در ۲۲ شهرستان دیگر نیز برگزار شود.