دماوند- امام جمعه دماوند گفت: مسکن مهر دماوند و رودهن به ساماندهی بیشتری نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان دماوند که با حضور مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: برخی از طرح‌های تفصیلی ابلاغ شده به تغییر نیازمند هستند.

فتاح دماوندی افزود: پیگیری و تخصیص بودجه جهت تکمیل کمربندی غربی شهر دماوند و حل مساله و پیگیری احداث کمربندی جنوبی دماوند باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح‌های تفصیلی ابلاغ شده در شهرها و روستاها نیاز به تغییرات و اصلاحات دارند که هنوز نهایی نشده‌اند، گفت: اشکالات این طرح‌ها باید رفع شوند تا مردم دچار مشکلات چندساله نشوند.

امام جمعه دماوند بیان داشت: تعیین حریم بافت داخل و خارج روستاها برای خدمات رسانی باید با دقت بیشتری صورت گیرد چرا که مردم در این زمینه با مشکلاتی روبرو هستند و تخصیص بودجه خاص برای مسکن مهر دماوند و رودهن نیز از دیگر نکات مهم است تا خدمات رسانی توسط شهرداری‌ها بیشتر شود، مسکن مهر این دو شهر نیاز به ساماندهی بیشتری دارد.

فتاح دماوندی گفت: پروژه آب شرب روستای وادان هنوز تکمیل نشده و مردم این روستا را با مشکلاتی مواجه کرده است، گرچه اقداماتی در دست اجرا است اما مردم در این خصوص هنوز گله‌مند هستند.