‌سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان پس از شکست مقابل سیرجان گفت: مهم روشن ماندن چراغ والیبال کردستان است و در ادامه بهتر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال تیم راهیاب ملل مریوان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب سیرجان شد. شاگردان آرش صادقیانی در فاصله چند روز تا آغاز رقابت ها  حضورشان در بازیها قطعی شد.

آرش صادقیانی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از شکست ۳ بر صفر مقابل فولاد سیرجان گفت: حضور ما در مسابقات لیگ برتر والیبال معجزه بود. ظرف مدت۳ روز پس از قطعی شدن حضور تیم در مسابقات، تیم را بستیم و در تهران ۳ جلسه تمرینی برگزار کردیم.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان ادامه داد: فقط زمان تست گیری داشتیم. با ۱۱ بازیکن به سیرجان اعزام شدیم که حتی بازیکنان، اسم یکدیگر را نیز نمی دانستند.

وی تاکید کرد: اما مهم این بود که چراغ والیبال کردستان روشن بماند. سهمیه این رقابت ها به سختی حفظ شد و خدا را شاکر هستیم. تلاش خواهیم کرد تا روز به روز شرایط تیم بهتر شود. به جوانان اعتماد کردیم. تیم را زمانی بستیم که ۱۴ تیم دیگر بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده بودند و ما با توجه به بضاعت موجود و بازیکنانی که تیم نداشتند شاکله تیم راهیاب ملل را بستیم. مطمئنم در ادامه مسیر بهتر خواهیم شد.

صادقیانی در در پاسخ به این سوال که با توجه به ناهماهنگی ها برای تشکیل تیم اما نتیجه خیلی فاحش نبود، گفت: بازیکنانی جذب کرده ایم که انگیزه زیادی دارند. این انگیزه در ادامه با تکرار تمرینات به کمک تیم خواهد آمد. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا والیبال زیبایی در ادامه به نمایش بگذاریم. مهم، روشن ماندن چراغ والیبال کردستان است.

وی در پایان گفت: از مسئولان باشگاه و استان تشکر می کنم که این اتفاق خوب را رقم زدند و سهمیه لیگ برتر را حفظ کردند. به حمایت نیاز داریم و امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد.