کنفرانس مطبوعاتی همایش علمی چالش‌های سند۲۰۳۰ برای ایران و نحوه تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش تا ساعتی دیگر در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کنفرانس مطبوعاتی همایش علمی «چالش های سند۲۰۳۰ برای ایران و نحوه تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش» در پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.

پیرو فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره سند ۲۰۳۰ در جمع مدیران وزارت آموزش و پرورش و دغدغه ایشان پیرامون این‌موضوع، پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قالب این‌نشست و دور از فضای سیاسی به تحلیل انتقادی سند ۲۰۳۰ در قالب همایشی با حضور صاحبنظران می‌پردازد.

در این نشست خبری که از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز شنبه ۲۲ شهریور در سالن جلسات سازمان مرکزی پژوهشگاه در تهران برگزار می‌شود، حجت الاسلام علی ذوعلم دبیر علمی همایش مذکور، به پرسش‌های اصحاب رسانه درباره ابعاد و زوایای پنهان سند ۲۰۳۰ پاسخ خواهد گفت.

همایش علمی «چالش های سند۲۰۳۰ برای ایران و نحوه تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش» توسط پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه، با سخنرانی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام علی ذوعلم معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و دبیر علمی همایش، حسین رمضانی رئیس مرکز مطالعات پیشرفت و تمدن و محمود مهام عضو هیات علمی پژوهشگاه برگزار می‌شود.

همچنین در این همایش از دو کتاب مهم در زمینه سند ۲۰۳۰ رونمایی می‌شود.