سنندج - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از برگزاری ۲۴۳ برنامه گرامیداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله مالکی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد ۴۰ سالگی دفاع مقدس استان کردستان، اظهار کرد: بر اساس تصمیم صورت گرفته از سوی مرکز برنامه‌های هفته دفاع مقدس در امسال فقط مختص به هفته اول مهرماه نبوده و این فعالیت‌ها و برنامه‌ها از خرداد ماه و همزمان با آزادسازی خرمشهر آغاز شده است.

وی ضمن اشاره به تشکیل منظم جلسات ستاد چهل سالگی دفاع مقدس در استان کردستان در سایه مشارکت و همکاری همه ادارات و سازمان‌های دولتی، عنوان کرد: تاکنون فعالیت‌های بسیار خوبی در این استان در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس صورت گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان گفت: بر اساس گزارش‌های اعلام شده تاکنون در مجموع ۲۴۳ فعالیت و برنامه گرامیداشت ۴۰ سالگی دفاع مقدس در استان کردستان برگزار شده است.

وی ضمن تأکید بر لزوم مشارکت فعال‌تر ادارات و سازمان‌های دولتی در این بخش، یادآور شد: انتظار می‌رود که همه ادارات ضمن همکاری و تعامل مناسب با دبیرخانه ستاد چهل سالگی دفاع مقدس گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را به صورت مستمر و منظم اعلام کنند.

مالکی ضمن اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته برای برگزاری نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس همزمان با ۳۱ شهریور ماه در سنندج، افزود: متاسفانه تاکنون اقدام قابل توجهی در این راستا صورت نگرفته ولی انتظار داریم که در فرصت باقی مانده و در سایه مشارکت و همکاری بهتری همه ادارات و سازمان‌های دولتی این نمایشگاه ضمن رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن برپا شود.